Guardonen ‘Tresors amb història’ en els Premis a la Cultura Alacantina Miguel Hernández

L’auditori de la Diputació d’Alacant ha acollit aquesta vesprada el lliurament dels primers Premis a la Cultura Alacantina Miguel Hernández, organitzats per la mateixa diputació.
Aquests guardons pretenen, segons la vicepresidenta primera i diputada de Cultura, Julia Parra, “donar visibilitat a aquelles persones, entitats i col·lectius alacantins que destaquen en diferents àmbits de la cultura”.
La presidenta en funcions de la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació (CVMC), Mar Iglesias, ha arreplegat el premi a la promoció i difusió a la cultura popular en el sector audiovisual, amb què ha sigut guardonat el programa d’À Punt Mèdia Tresors amb història.
Mar Iglesias ha agraït a la Diputació d’Alacant la iniciativa i el guardó al programa Tresors amb història, que és “Una joia de la programació d’À Punt que ens ha permés acostar-nos a ciutats com Alcoi i Elx, i fer un viatge cultural i emotiu a través d’objectes que ens conten bona part de la nostra història de l’últim segle”.
El programa ha sigut produït per À Punt Mèdia en associació amb Sunrise Pictures i El Terrat, amb la col·laboració de la Conselleria d’Educació i l’Institut Valencià de Cultura. [+info]
El programa compta amb la col·laboració de la Conselleria d’Educació i l’Institut Valencià de Cultura

Últimas noticias
RUTAS BIZARRAS obtiene también buenos datos de audiencia en RTVE PLAY
El programa Rutas Bizarras, el espacio de la 2 de TVE, obtuvo en septiembre un 3.2% de cuota sobre la plataforma, llega a los 130.000 espectadores y 7.3% de cuota en 16-29 años.
El programa «400» Premio Solidario del Grupo Social ONCE 2023
À Punt, la televisión pública valenciana, ha presentado este miércoles la programación que estrena el calendario del 2023, así como un avance de las novedades para los próximos meses.
La producción valenciana ‘El mètode Farrer’ empieza su rodaje en Canadá
La directora valenciana Esther Morente tenía claro cómo iba a ser su primer largometraje.
La película valenciana «El método Farrer» inicia su rodaje en Canadá
La directora valenciana Esther Morente tenía claro cómo iba a ser su primer largometraje.